728x90 AdSpace

Latest News

marți, 12 ianuarie 2016

Grecu - Cataracta


Grecu vă prezintă noua sa  piesă "Cataractă". Instrumentalul a fost produs de Blunted Beatz, iar artwork-ul a fost creat de catre Delacroix. Audiție plăcută!

VA RECOMANDAM
https://www.facebook.com/delacroixoficial
https://www.facebook.com/medesclaudiu
https://www.facebook.com/GrecuGCI
https://www.facebook.com/cristian.grecu.12


Versuri:

Și merg încet,
Pe calea de a deveni un înțelept
C-am înțeles că nu e bine și-i nedrept
S-ajungi un bețivan pierdut, într-un colț de apartament
Care dezamăgește și ucide-n psihicul dement
Toți suntem în viața asta niște foi
Poți fi A4, A3, A2
Dar păzește-te să nu ajungi maculatură
Că nimănui nu-i pasă de hârtii aruncate-n batjocură
(În batjocură)
Nu fi prost și lasă cât poți de la tine
Crede-n ce crezi, nu-ți da păreri, încearcă și te-abține
Omul poate ajunge atât de animal, cât să urască
Un individ și să-l judece fără să-l cunoască
Gust moartea în fiece clipă,
Simțind dimineața vântul puștii în aripă.
Fumez un tutun, stau în fund pe prispa casei,
Levitând ca un budist cu mult deasupra clasei.
Desenez ca un copil, total pe lângă schemă,
La testul dermatitic apar ca o eczemă.
Nu poți să mă-nțelegi, m-auzi în altă gamă.
Gândește mai adânc și apoi bagă de seamă.
Îmi lipsește cel de-al șaselea simț
Deoarece strada nu m-a învățat ce-i ăla bunul simț.
Cadavrul ăsta putrezit, de plumb, plutește
Piciorul murdar, fundul apei nu-l lovește.
Un tablou reprezintă doar o pânză albă
Până artistul își golește și a doua halbă!
Îmi deschid larg inima și o curăț cu clor
Întins pe podea și pierzându-mă-n covor

Nepot nedrept al lui Mihai și al lui George
Sângele de poet, venele mi le parcurge
Am crezut o perioadă că grafitu' a rămas mut
Dar problema e că am încetat să îl ascult

Cu ficatul funcționând doar în două pistoane
Și nefiind genul care se-nchină la icoane
Prefer să stau la geam și s-ascult ploaia
Simțind undele ce îmi potolesc văpaia
Un obsedat, setat, captivat în mintea mea
Halucinez când străbat labirinturi din ea
Văd pixelii sparți în zeci de mii de bucățele
Și universul garnisit de dezbrăcate stele

Precum în timpul ploii fulgerul aduce spaima
Așa, în timpul luptei, victoria-ți aduce faima
Așa ,cheia cunoașterii aduce minții tale
Centura neagră cu doi dani în artele mentale

E ziua mea, aduceți câte-o coroană
Și nu uitați de poza cu bandă neagră pe ramă
Pământul dintre vertebrele de la coloană
Îmi fac oasele să scărțâie ca patul când dormi c-o damă
Și se trezeau din frigider peturile de plumb
Hanoracul larg și blugii largi, de rapperaș veșmânt
Stau cu golanii în Copou și frate, nu e vânt
Ne bucurăm de asta, nu ca fratele Columb
Cu toții am greșit, dar om bun, nu contează
Totul e rezolvat dacă pui scuze-ntr-o frază
Încerc din răsputeri să închid ochiul ce te judecă,
Căci genu' ăsta de cataractă nu se vindecă
Un om zicea odată bate fierul cât e cald
Dacă nu vrei să ajungi să lucrezi la Mc Donald
Suntem blănuri scumpe mâncate de molii,
Șapte miliarde de magneți ce nu-și împacă polii.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: Grecu - Cataracta Description: Rating: 5 Reviewed By: BROVersuri
Scroll to Top