728x90 AdSpace

Latest News

duminică, 18 martie 2018

LUPII - BAGA MARE (Versuri)

El Nino
Intro: (A adusesera telefoanele, scandal in casa, Aha Aha, Check-Raw, Check-Raw, Aha Aha, Auu Auu,
Yau, A)
Am o idee geniala, imi fac plinu'
Rulez un joint si decolez primu'
In ritmu-n care se invarte Pamantu'
Dau o tura si-mi dau cuvantu'
Din sudu' fierbinte, cuvantul in spate
N-ai sa ma vezi in genunchi, sunt departe
De modul in care credeai ca ma fac
Bafta lor, sunt teleghidat
C-am bagat cu fratele pana la 4
O garsoniera devine conacu'
In care ne dam cu filme de mare, amploare
Ca trebuie s-avem de mancare
Ceva de baut, de fumat, agitatie
Maine, poimaine, perioada de gratie
Pana una alta, pune pe masa
Un teanc de bani si-o fata frumoasa

Ref. El Nino (x2)
Am venit la tine in oras sa facem panarama
Daca vrei sa stai cu noi, maine nu stii cum te cheama
Daca... esti pregatit, baga mare fratioru'
Noaptea asta bagabontii vor sa fumeze covoru'

Samurai
Lupta o duc cu mine, am turnat 10 beri
Si tot ma mint, ca-s mai bine decat m-am facut ieri
Nu m-ascund de placeri, ma scufund in vicii
Stropesc inima de gheata si mi-o pun cu whiskey
Si fumez si visez si mai trag un fum
Si ma urc pan' la cer, si-i mai dau si lui
Ma agat de pereti si ma-ntreb de ce
Se uita toti la mine, nu-nteleg ce-mi ceri
Parca zici ca-i concert, sunt gata sa-ncep
Sa las o bucata din mine pe scena
Umflu sangele-n vene, presiune in cap
Ma trezesc dupa zile lesinat langa pat
Cred ca-s blestemat, bineinteles glumesti
Stiu ca sunt binecuvantat si-o sa platesc cat ceri
Da' tot zambesc retard, si cand dansez sunt lemn
Ma doare-n p***-s fresh, comparativ cu ieri

Ref. El Nino (x2)
Am venit la tine in oras sa facem panarama
Daca vrei sa stai cu noi, maine nu stii cum te cheama
Daca... esti pregatit, baga mare fratioru'
Noaptea asta bagabontii vor sa fumeze covoru'

Stres
Inc-o seara da n-o s-o regret
Nu conteaza unde, io va zic direct
Stiu sa beau si pet si moet
Stiu sa fiu si domn si boschet
Nu se intampla, o fi, da' stiu cam ce urmeaza
O sa combinam de toate si ne facem varza
Aici e ca la Battle, nu mi-aduc de-acasa
Altii beau numai apa si cica se distreaza
Bag mare, urc cu mic ca n-am
Imi place sa zbor cu casa daca-i bairam
Sa zica: "Man, n-ai fost tu aseara", "Ba eram
Doar ca m-am facut racheta si ma lansam"
Mereu ajung in rai daca m-apuc sa bag
Si mai aprind un pai, asta-i pentru Tupac (2pac)
Si mi se pun in cap, altfel nu mai veneam
Stii ca bagam mare ca Ghita Muresan

Ref. El Nino (x2)
Am venit la tine in oras sa facem panarama
Daca vrei sa stai cu noi, maine nu stii cum te cheama
Daca... esti pregatit, baga mare fratioru'
Noaptea asta bagabontii vor sa fumeze covoru'

 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: LUPII - BAGA MARE (Versuri) Description: Rating: 5 Reviewed By: BROVersuri
Scroll to Top