728x90 AdSpace

Latest News

miercuri, 14 martie 2018

F.Charm - Tatăl nostru feat. La Familia (Versuri)

Puya: E super sa faci bani, sa detii sume mari Toti vor sa stie de unde ai gologani Majoritatea au boala, vor sa te traga pe sfoara Ramai uimit cati prieteni o dau in bara Ca daca ai toti cred ca tre s-arunci cu ei Totul costa, bai nene la banii tai Toti vor un imprumut, telefonul suna mult Si cand ii ceri inapoi iti zic: Bai faci urat? Dar habar n-au prin ce-ai trecut, ca tre sa suferi mult Sunt clipe grele pe care n-o sa le uit Ti-am zis mama, ca ai baiat inteligent Sa fac prima melodie, am strans fiecare cent Acum nu mai bem bere la cutie, bem Moet Nu mai creem probleme, creem un trend Multi stiu unde-am ajuns , dar nu stiu de unde vin Drumu-i lung, greu pan la american dream Refren: In ploaie ne-am facut adapostul Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Drumul pan’aici a fost monstru Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Cu ani de zile noi ne-am platit costu’ Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Ca-n ploaie ne-am facut adapostul Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru F.Charm: Am panze de paianjen in ochi si nu se rup Am zile negre la activ cu care inca lupt Ca multi ma vad abia acum si-mi zic c-am ajuns sus Si au impresia ca toata viata mi-am trait-o-n puf Dar numai eu stiu cat am tras si martor imi e ceru’ Cu zile negre ma hraneam, era gol frigideru’ Si cand venea ispita simteam in oase geru’ Ca m-am luptat cu mine sa-mi tin curat cazieru’ Haitele de lupi imi sapau gropile in taine Sa cad in ele sa ma duc , sa ma scape de haine Stelele paleau si ma lasau in urma Dar oaia neagra a iesit singura din turma Si cred c-avenit timpul, ca bate la usa tare C-o sticla de vin divin si doua pahare O sa-mi fac noptile albe, las ficatu’sa indure S-a odhinit cam mult ca zile negre-au fost destule Refren: In ploaie ne-am facut adapostul Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Drumul pan’aici a fost monstru Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Cu ani de zile noi ne-am platit costu’ Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Ca-n ploaie ne-am facut adapostul Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Sisu Tudor: Si-a venit de la sine, n-a fost usor, dar ce bine ca-i bine Am vazut tot felul de zile, feline agile, dar nu mi-e frica de nimeni Desi ma tem de multe si mi-e teama de mine Ca-mi sunt dusman inrait si cand da sa fie senin, norii tot eu ii agit Ratacesc zici ca-i Moise-n Egipt Fi atent, n-are cum sa nu fie asa cum cred Viitorul era incert pana am iesit din cerc Nu-s facut s-alerg un cec, daca-i vorba de bani cu mine fa-i sa curga abundent Am nevoie de de-o strategie, putina duhovnicie, disciplina prin ucenicie Curaj sa dam marturie, e-un drum lung si trebuie abordat cu tarie Uneori si-afara zici ca-i tot puscarie Doar ca-i altfel de colivie Si baietii pe strada-i spun Romanie! Refren: In ploaie ne-am facut adapostul Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Drumul pan’aici a fost monstru Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Cu ani de zile noi ne-am platit costu’ Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru Ca-n ploaie ne-am facut adapostul Dar nu o stie nimeni, o stie doar Tatal nostru

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: F.Charm - Tatăl nostru feat. La Familia (Versuri) Description: Rating: 5 Reviewed By: BROVersuri
Scroll to Top