728x90 AdSpace

Latest News

vineri, 16 martie 2018

F.Charm - Giuvaiere şi briliante (Versuri)

Versuri: Strofa 1: N-am avut nimic dat de-a gata asa ca, n-am trait in rai N-au avut malai mama si tata doar, paine , gem si ceai Si-am zis ca-ntr-o zi o sa le am pe toate Ca ravneam la ele cand ma trezeam in noapte C-aceeasi bluza o purtam indiferent de vreme Aceleasi ghete Puma din SH cu multe embleme Stiu cum e sa n-ai, stiu cum doare lipsa Cand taie lumina si-aduce eclipsa Stiu cum e sa vrei un un lucru la care visezi Stiu cum e sa nu-l poti lua, stiu cum e sa-l pierzi Dar asta m-a facut mai tare , rece ca un scut Ascult ploaia si tunetu-l ascult Si mai stiu ca vine ziua ce-o visez de mult Si-o sa ma bucur cu lacrimi de tot ce n-am avut Refren: Anii nu mi-au dat diamante Giuvaiere si briliante Anii nu mi-au dat diamante Acum ma uit la ei de departe Anii nu mi-au dat diamante Giuvaiere si briliante Anii nu mi-au dat variante Acum ma uit la ei de departe Strofa 2: Saracia naste arta, face din golani, poeti Cand vezi picturi in igrasia ce iese din pereti Ma trezeam noaptea si scriam despre ce n-aveam Ma minteam c-aveam de toate si fals ma bucuram Zorii lasau ceata rece peste geam Si-mi ziceau sa ma trezesc din visul in care traiam Una calda, 10 reci, cand veneau zile reci puneam 3 plovere pe mine ca n-aveam bani de geci La 18 ani baietii cu gologani Invarteau volanu de mertan se vedeau americani Aveau tot ce nu aveam ca faceau banii din droguri Deveniti cunoscuti de toata lumea dintre blocuri Dar am zis nu nu nu nu nu nu nu Mai bine n-ai nimic acum dar esti un om liber sub stele Nu nu nu nu nu C-or veni zile usorare dup-atatea zile grele Refren: Anii nu mi-au dat diamante Giuvaiere si briliante Anii nu mi-au dat diamante Acum ma uit la ei de departe Anii nu mi-au dat diamante Giuvaiere si briliante Anii nu mi-au dat variante Acum ma uit la ei de departe


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: F.Charm - Giuvaiere şi briliante (Versuri) Description: Rating: 5 Reviewed By: BROVersuri
Scroll to Top