728x90 AdSpace

Latest News

marți, 13 martie 2018

Bocaseca - Muzica asta (Versuri)

Voi n-o sa uitati c-am fost aici si am facut muzica asta Partea bolnava alarma saxofonu dulce ce-ti unge suflete-n masa De garda, bag p***-n rasa lor sunt curat lasa-i Nu-mi mai pasa sifoane-s multe asa e acasa Am fost aici pentru noi ca baza,  Am fost aici pentru voi prin fraza  Auzim milioane de povesti dar ca sa le si povestesti trebui' intai sa le traiesti Nu-nchide, inghite, am fost pentru tine un ghimpe Totu a inceput cand mi-am dat seama muzica asta-i limpede Toata ziua toata noaptea printre, nu-nchide Printre blocuri trec prin locuri sfinte  Toata ziua toata noapte vinde Cartierele astea, muzic-asta simpla, simte Am auzit milioane de povesti dar ce se-ntampla-n Bucuresti  O sa ramana-n Bucuresti, nu-nchide,  Orasu-i viu si te trezesti  Si plin de viata muzic-asta o fac ca tu sa-ti amintesti X2 Sa-ti amintesti cine-i soldat si lider Muzic-asta o fac pentru bolnavi nu pentru vipere Mi-am trait clipele mele, tipele mele,  Am fumat pipele mele, sticlele mele mi-am scris pe piele Sti! Eu vin de unde se vand suflete pe sute Grele, suntem cele nevazute ce s-au intamplat acolo si raman acolo-n frunte Nu negociem cu tarfe, care vor sa-nfunde Dau o zi pe-o noapte _____ Auzi, tu de cand n-ai dat pe acasa frate?  Nu-nchide, stai acolo unde-ai parte Am auzit povesti despre departe ce raman departe Si-ori cat mi-ai conduce lumea am intrare-n toate c-am uitat de grade M-am mutat din spate, dau o zi pe-o noapte ___ Auzi, tu de cand n-ai dat pe acasa frate?  Muzica asta pentru mine zi, dau bine cand ma simt bine si le simt Am printre randuri greseli care m-au trezit Si tot ce-am reusit sa fac a fost sa nu uit sa rezist Ca sunt milioane de povesti Ai grija ce-ti alegi sa crezi, ce-ti alegi sa cresti Milioane de povesti cu milioane de variante care duc spre nicaieri Mie sa-mi dati ce-mi apartine-n cer Nu cer averi, nu cer puteri eu cer sa pot sa iert C-am crescut aici printre ei  Zile-n sir absent doar ca sa ma regasesc in taceri Maine-i alta zi, alta poveste muzic-asta-i cu mult peste mine Aminteste-ti!  Sa nu te-ncrezi si sa nu te vinzi depinde doar de tine Cu ast-am terminat INCHIDEE!!  Am auzit milioane de povesti dar ce se-ntampla-n Bucuresti  O sa ramana-n Bucuresti, nu-nchide,  Orasu-i viu si te trezesti  Si plin de viata muzic-asta o fac ca tu sa-ti amintesti X2 Ca sunt milioane de povesti cu milioane de variante care duc spre nicaieri Studiou P***, Partea Bolnava in casa


  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: Bocaseca - Muzica asta (Versuri) Description: Rating: 5 Reviewed By: BROVersuri
Scroll to Top