728x90 AdSpace

Latest News

sâmbătă, 19 octombrie 2013

ETIC - CRONICILE EULUI (2013)

Albumul a fost lansat în data de 16 octombrie 2013 și se poate downloada de pe http://www.fileshare.ro/e29927689.
"16 Octombrie 2013, data prezenta, data in care am implinit 22 de ani! Ce am realizat pana acum?! Nu atat de multe lucruri cate mi-am propus acum 5-6 ani, insa putinul realizat reprezinta mai mult de cat ce-mi doream in trecut. Un echilibru sufletesc, o minte rationala, o familie perfecta, un cerc restrans de prieteni ce-mi ofera tot sprijinul si un album muzical ce-mi hraneste sufletul, album ce vi-l prezint sub o forma clasica si originala, realizat cu pasiune si multa munca.
 
Pe aceasta cale tin sa multumesc tuturor celor ce m-au sustinut, ajutat, indrumat, apreciat si criticat, fara ei nu puteam realiza acest lucru. In primul rand ii multumesc fratelui meu (Maich), pilonul principal al fundatiei artistului „Etic” si persoana ce mi-a redirectionat viata, spre una mai buna, atunci cand lucrurile pareau sa se duca la vale. Ii multumesc lui CenzuraH, omul ce mi-a oferit prietenia lui si toate conditiile posibile pentru a realiza acest album.
 
Acestea fiind spuse, va doresc pace si dragoste in suflet si sa ne auzim cu bine.


TRACKLIST:
01. Etic - RAPATAC (Produsă de Maich)
02. Etic cu Maich  - Ora zece (Produsă de Maich)
03. Etic - București (Produsă de Doru)
04. Etic - Animale de pradă (Produsă de Maich)
05. Etic cu Maich - Underground (Produsă de Maich)
06. Etic - Absența (Produsă de Maich)
07. Etic - Deja Vu (Produsă de Doru)
08. Etic - Plumb și foc (Produsă de Maich)
09. Etic cu TKE și Maich - Strada mea (Produsă de Doru)
10. Etic - Patru (Produsă de Maich)
11. Etic - Mai (Produsă de Maich)
12. Etic - Cronica (Produsă de Maich);

  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 Comments:

Trimiteți un comentariu

Item Reviewed: ETIC - CRONICILE EULUI (2013) Description: Rating: 5 Reviewed By: BROVersuri
Scroll to Top